Fine dager i Trondheim

Hei alle fine lesere!

Nå er det noen dager siden sist, og jeg har faktisk ikke fått oppdatert dere så mye som jeg skulle i teorien ønsket. Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle på en reise, men fortalte hovedsakelig ikke så mye om akkurat det i blogg-innlegget eller hvor jeg skulle.

Jeg tenkte jeg skulle fortelle om det nå og hvor ekstremt nervepirrende og ikke minst litt utolmodig jeg har vært dagene før! For det har jammen meg ikke vært en lett overraskelse å holdt på. Men nå vil jeg vell si at jeg er herifra er god til å holde ting hemmelig, haha! Men ekstremt utålmodig blir jeg om det må holdes hemmelig i en god, god stund.

Så, alt startet vell den 5.november med at jeg gikk flere ganger rundt meg selv og tenkte hva jeg kunne gjøre for å være der for min bestevenninne, for hun har hatt det litt kjipt i det siste. Jeg ønsket ikke å sende en gave eller blomster som jeg har gjort tidligere ved anledninger, så denne gang ville jeg være der og gi noe mer personlig. En overraskelse! Jeg snakket litt frem og tilbake med felles-venner, og familien hennes om overraskelsen for om det kunne passe osv.

Jeg bestilte etterhvert kvelden den 5.november flybillettene så da var det allerede gjort! Jeg måtte en del frem og tilbake med litt små-løgner til henne om ting jeg skulle gjøre med venner den og den datoen, men egentlig så brukte jeg dagen på og fly fra Bergen til Trondheim for å overraske henne på døra.

Overraskelsen gikk helt fantastisk, hun ble veldig glad! Vi hadde 4 gode dager i Trondheim sammen før vi tok flyet i går til Bergen igjen sammen, nå skal hun være her i noen dager. Så det blir veldig bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg