JEG SKAL PÅ EN REISE

Hei alle fine lesere!

Nå sitter jeg egentlig bare og planlegger litt morgendagens reise og jeg kan faktisk ikke vente, jeg gleder meg sånn til å komme meg litt bort fra det dagligdagse og ellers en hektisk hverdag og generelt bare slappe av. Så jeg har snakket litt med noen venner, og dette kommer faktisk til å bli så utrolig bra.

Bare skape minner og ikke minst oppleve litt noe nytt sammen med venner som jeg kanskje ikke har gjort så mye før av akkurat dette, så nei dette ser jeg meg kjempe mye frem til. Jeg må faktisk en del tidlig opp imorgen for å stelle meg i stand og for å møte dem etterhvert. Nå er liksom det værste kommet med alt, og det er å finne ut hva jeg skal ha med meg på turen!

Jeg er jo så ekstremt dårlig til å vite med pakking og slike ting, og det er vell akkurat der ting kan bli interessant. Planen er å få besøkt farmor også før jeg drar, for å fortelle henne om turen og det er alltid et must. Farmor er en av mine bestevenner, og jeg savner henne alltid så mye selv de dagene vi ikke sees! Ellers har jeg bare planer om litt husarbeid og få dusjet og litt sånne småting før turen går imorgen tidlig! Hva skjer hos dere denne uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg