MIN HELG OPPSUMMERT

Hei alle kjære lesere!

Jeg har akkurat nå plantet meg godt ned i sofaen og slapper av med maskorama på tv-en vedsiden av, har fått unnagjort en del husvask idag! Er så deilig å tenke på at helgevasken er blitt tatt og du kan se frem til en snart ny uke i vente med litt mindre på tapeten.

Denne helgen tar jeg det faktisk ganske så chill ettersom at jeg er blitt forkjølet og med meg så tar det også en stund før det gir seg, så om dere tror jeg gleder meg til å komme mer tilbake til meg selv, ja. Jeg har hvertfall følt at jeg også har trengt en helg, eller generelt flere helger å ta det rolig på for det er ikke ofte jeg tar tid til meg selv eller stopper opp og faktisk puster litt innimellom slagene, og tenker over at jeg kanskje også noen ganger skulle tatt det litt med ro oftere.

Det ble kanskje litt brutalt skrevet, men det er en del sannhet i det. Jeg kan faktisk ikke telle på hender og fingrer over hvor mange helger som har gått nå i det siste der det har vært fullbooket av ting enten å gjøre eller ting å være med på, enten om det er fest eller være med venner.

Så denne helgen og for å være helt ærlig forrige helg så tok jeg det ganske cool, og jeg bare føler det er deilig å ta litt mer vare på meg selv også innimellom, enten om det er å ta av tid til egenpleie eller andre ting som man kanskje fort skyver til sides og ikke får gjort så ofte, eller unnet seg.

Så resten av kvelden står egentlig bare på listen og få hengt opp klærne i vaskemaskinen som snart er ferdig vasket, samt ta og bytte på sengen og dusje. Det jeg har erfart en del med å være forkjølet er at hvis man tar seg en varm dusj en del oftere, generelt gå på mirakel ting som får deg fort frisk som for eks ingefær, det har hjelpt meg en del de her dagene.

Krysser fingrene for at jeg er helt frisk til uken som kommer og at jeg da kan ta meg til mer ting, som å møte mer venner og familie, nå er det sånn at jeg ikke ønsker å besøke farmoren min eller mormoren min, eller generelt familie for jeg ikke ønsker å smitte dem. Vi er jo i en så usikker tid fortsatt, så jeg tar ingen sjangser før jeg er frisk igjen! Men tror jeg skal runde av her, jeg håper dere har hatt en fin helg til nå og fortsatt får en fantastisk helg videre. 😍

 

~ Iselin Martine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg