VELKOMMEN TIL MIN HVERDAG

Det er veldig rart å sitte seg ned å skulle begynne å skrive igjen, det er vell ca 2 nesten 3 år siden sist. Jeg kan ikke akkurat si at jeg ikke har savnet det, det er jo faktisk en god følelse om det ikke alltid er dager du føler du strekker til eller ønsker å snakke om følelser så vet at man at man alltid kan skrive ned ordene sine i ett blogg-innlegg, det har jeg faktisk savnet.

Siden sist har jeg kommet en del lenger med livet enn hvor jeg var for noen år siden, jeg hadde nylig en fantastisk jobb som jeg trives godt i men kunne dessverre ikke jobbe der lenger, så nå er jeg på utskikk etter nye jobber innenfor det samme. I august ble jeg 22 år gammel og feiret dagen med mine nærmeste, det er alltid en slags tradisjon at jeg steller i stand mine bursdager, tror det også gjør noe med meg for at jeg skal holde meg ‘godt.’ mulig opptatt enn hva som skjer eller forsiden av for det dagligsdagse.

Jeg startet for litt over 2 år siden med en kamp om en livsstilsendring, og har til nå gått ned over 45kilo! Jeg er ikke helt der jeg ‘ønsker.’ å være enda, men når man velger å gjøre noe nytt og spesielt noe sånn så tar det sin tid, jeg har aldri på en måte sagt nøyaktig vekt eller sett for meg hvordan jeg ønsker jeg vil være. For jeg er jo bare den jeg er som alltid med eller ved mindre kilo, så da tenker jeg bare at det viktigste er for meg å trene fortsatt som jeg trives veldig godt med, og om jeg så går ned i vekt eller som så så er det bare til å se og være der man er komfortabel med.

Jeg vil nok si at mye har endret seg ved tiden, og jeg har blitt mer voksen av meg og sett generelt verden fra en annet synspunkt og vinkel. Jeg tenker og tror nok de fleste vil kunne finne mye interessant, motivasjon og lære en del ved å følge meg videre og lese min blogg, for her blir ting delt fra alt ved livsstilsendringen (spørsmål innenfor det, osv), trening, diagnoser (generelt viktige temaer.) følelser, hverdagen min generelt, reiser og mye annet!

 

Hvis dere har noe spørsmål angående meg, eller noe dere lurer på så er det bare å stille meg! Så kan jeg svare så godt jeg kan på det i neste innlegg. 😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg